Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu

Saatat löytää vastauksen kysymykseesi tavallisimpien kysymysten joukosta. 

1. Miten maksan tilaamani tuotteet?

Tuotteita ei tarvitse maksaa etukäteen. Saat toimituksen mukana laskun, jossa on 14 päivää maksuaikaa. Huomaa, ettemme koskaan pyydä asiakkaitamme ilmoittamaan meille arkaluontoisia tietojaan, kuten tili- tai luottotietoja, koska lähetämme aina laskun toimituksen mukana. Laskussa on ilmoitettu viimeinen maksupäivä. Maksun viivästyessä velvollisuutemme on ilmoittaa asiakkaalle voimassa olevista mahdollisista maksumuistutusmaksuista. Toimitamme tuotteita ainoastaan Norjaan ja Suomeen.

2. Mistä voin ostaa tuotteitanne?

Kaikkia Lab Pharman markkinoimia tuotteita myydään nettimyymälässämme, jolloin asiakkaamme välttyvät välikäsien aiheuttamilta lisäkustannuksilta.

3. Miten jatkuva tilaus toimii?

Lab Pharma AS on erikoistunut ravintolisiin ja niiden toimittamiseen asiakkailleen, ja me tiedämme, miten tärkeää on, että nämä toimitukset ovat jatkuvia ja luotettavia. Kaikki myymämme ravintolisät ovat keholle tärkeitä ja edellyttävät pitkäaikaista käyttöä. Sen vuoksi asiakkaan tilatessa yhden tai useampia tuotteita hänelle luodaan automaattisesti jatkuva tilaus.

Saat uuden ravintolisätoimituksen joka kuukausi, tai tiettyjen tuotteiden osalta joka toinen kuukausi. Lähetämme tavallisesti uuden toimituksen hyvissä ajoin (10–12 päivää) ennen asiakkaan edellisen pakkauksen loppumista.

Tilaus ei ole sitova, ja voit halutessasi milloin tahansa tehdä muutoksia tilaukseesi. Huomaa kuitenkin, että pakkaamme ja lähetämme uuden toimituksen 10–12 päivää ennen edellisen pakkauksen loppumista, ja olemme sen vuoksi asettaneet tilauksille viimeisen muutospäivän. Asiakkaan on sen vuoksi tehtävä tilausta koskevat muutokset viimeiseen muutospäivään mennessä, jotta ehdimme perua tilauksen.

4. Olen saavuttanut toivomani tuloksen ja haluan lopettaa tilaukseni. Miten toimin?

Olethan tietoinen siitä, ettei sinun tarvitse lopettaa tilaustasi kokonaan vaan voit halutessasi keskeyttää sen tilapäisesti? Voit valita verkkosivuillamme uuden itsellesi sopivan toimituspäivämäärän.

Laskussa on tietoa siitä, miten tilausta voi muuttaa (logomme löytyy laskun oikeasta yläkulmasta).

5. En ole tilannut useita toimituksia – tilasin vain kokeilupakkauksen.

Sivustossa www.labpharma.no voit tilata ravintolisiä ilman sitoutumisaikaa, mutta koska emme myy yksittäisiä pakkauksia, sinun on itse ilmoitettava meille, ettet halua enää vastaanottaa uusia toimituksia

Tilaaminen on helppoa – etsi verkkosivustostamme haluamasi tuotteet ja valitse ”tilaa”. Saat sen jälkeen ensimmäisen toimituksen postilaatikkoosi.

Käytännöllistä – saat uuden pakkauksen muutamia päiviä ennen entisen kuukausipakkauksesi loppumista. Siten sinun ei tarvitse itse muistaa tehdä tilausta joka kuukausi. Jos et tarvitse enää ravintolisää tai haluat keskeyttää tilauksen tilapäisesti, ilmoita siitä meille.

Turvallista – et maksa mitään etukäteen, ja sinulla on aina 14 päivän palautusoikeus tilauksesi aloituspäivämäärästä lukien.

Tilausta on helppo muuttaa – voit esimerkiksi keskeyttää tilauksen tilapäisesti tai lopettaa sen kokonaan.

6. En ole saanut tilaamiani tuotteita. Odotan niitä yhä – mihin ne ovat joutuneet?

Olet luultavasti ilmoittanut rekisteröityessäsi virheellisen osoitteen tai postissa on tapahtunut virhe. Lähetämme paketteja joka päivä ja uusia tilauksia 5–10 päivän kuluessa. Paketit lähetetään 2. luokan postina, jolloin postinkulkuun on syytä laskea 5 päivää. Jos et ole saanut tilaamiasi tuotteita 2 viikon kuluessa, ota yhteys meihin. Ilmoita tällöin osoitteesi, jotta pystymme selvittämään asian helpommin.

7. Voinko tilata useammille henkilöille kerralla?

Kyllä. Ilmoita yhteydenottolomakkeella, kuinka monelle henkilölle haluat tilata tuotteita.

8. Onko jatkuvassa tilauksessa sitoutumisaikaa?

Ei, emme sovella sitoutumisaikoja. Huomaa kuitenkin, että mahdolliset muutokset on tehtävä tiettyyn päivämäärään mennessä. Tämä ei ole sitoutumista vaan määräaika, jolla varmistetaan, että ehdimme perua pakkauksen toimituksen ennen irtisanomisen voimaan astumista. Jos teet irtisanomisen viimeisen peruutuspäivän jälkeen, sinun on vastaanotettava ja maksettava viimeinen toimitus. Muista siis toimia hyvissä ajoin, jos haluat irtisanoa tilauksesi.

9. Onko ostoksissa jonkinlainen ikäraja ja onko joidenkin tuotteiden ostamisessa omat ikärajansa?

Tilausten tekeminen edellyttää sitä, että tilaaja on täyttänyt 18 vuotta. Myymiemme tuotteiden käyttö ei kuitenkaan edellytä 18 vuoden ikärajaa. Useimmat tuotteistamme on tarkoitettu vähintään 12 vuotta täyttäneille, mutta jos olet alle 18-vuotias, sinun on pyydettävä täysi-ikäistä henkilöä tilaamaan niitä sinulle ja saatava häneltä hyväksyntä tuotteiden käyttämiseen.

10. Mitkä lait säätelevät Lab Pharma AS -yhtiötä?

Lab Pharma AS myy ravintolisiä. On yleinen väärinkäsitys, että ravintolisät ja lääkevalmisteet (lääkkeet) ovat sama asia. Ravintolisät luokitellaan ruokien ja juomien tavoin ravintoaineiksi, ja tuotteidemme turvallisuutta säädellään sen vuoksi elintarvikelainsäädännöllä. Näin ollen Suomen elintarvikeviraston tehtävänä on huolehtia siitä, että noudatamme Suomen lakeja ja asetuksia.

Ravintolisien jälleenmyyjänä meillä on velvollisuus laatia yrityksessämme omat valvontarutiinit ja noudatettava niitä. Tämä tarkoittaa sitä, että ravintolisiemme kaikenlainen myynti ja markkinointi noudattavat Suomen lainsäädäntöä.

11. En löydä vastausta kysymykseeni. Voinko ottaa teihin suoraan yhteyttä?

Pyydämme sinua lukemaan tarkkaan tavalliset kysymykset ennen kuin otat yhteyttä meihin. Jos et löydä etsimääsi vastausta, voit ottaa meihin yhteyttä tästä – kundeservice@labpharma.no.



© 2015 Lab Pharma AS | Yrityksen osoite: Sinsenveien 53 D 0585 Oslo | Postiosoite: Postboks 4760 Nydalen 0421 Oslo | Y-tunnus: 997 105 028 | kundeservice@labpharma.no